Friday, February 26, 2010

bila dada rase nak pecah...

bila kepala rase nak meletup...
bila dada rase nak pecah...
bila gigi terketap2...
bila mulut rase nak menyumpah...
bila tangan dikepal2....
bila kaki rase nak teranjang....
bila lutut rase nak menendang...
bila adrenalina terlebih laju...
bila badan mengigil2...
bila hati berdebar2...

2 tandanye aku nak marah orang!!!! orang!!!! geram tahap dewa, gila dan semua yang sewaktu dengannya.... masa menaip ni pum, masih lagi mengalami sindrom2 diatas... aku dah cuba yang terbaik!!! dah menahan SABAR sekian lama!!! jangan ingat aku manis kat depan korang aku manis kat dalam!!! korang egat mati idup aku kerana benda 'tuh' ke????

dah la mencemarkan nama aku... pas tu xabes2 menyusahkan aku..aku tahu la 2 keje ak, tp agak2 la wei!!!!! ak pm ade life sndiri..bukan cam korang yang mati idup kerana benda 'tuh '...ko nak aku kata kat depan2 korang ke baru korang paham??? nak rase mulut longkang aku ni ke???? dah lame mulut ni xwt perangai teruk..nak rase boleh la masuk!!! xyah bagi salam...

xpernah aku rase marah cam gini...sory la kalau agak kurang ajar...tapi orang macam korang xleh nak wat baik!!!! korang yang xtau ape yang aku rase SHUT UP PLEASE!!!
KORANG MAI LA DUK TEMPAT AKU DAN RASE CAMNE!!!! aku dah try ikhlaskan hati dah..korang yang cari pasal dengan aku..dah la lepas ni xyah la wat baik ngan aku lagi... i m sick and tired of you...

weh kak tiri,,, abe tiri and adik beradik die aku maafkan korang dunia akhirat...
i m not ur kuli batok k..aku dah sedia... korang carilah sndiri!!!! stop nyusahkan aku!!!!!

aisyah..take a deep breath like ur aunty said!!!!

friends !!! i m sorry!!! put in urself in my place..you will understand it...
sorry 4 being rude.. i m a human being...

astgrafirullahalazim....





No comments: