Friday, March 19, 2010

kami ditinggalkan..

waaa cedey...family haak tinggalkan kami pergi pangkor..haiyaaaakkk best siot...pergi ramai2...baru je pikir nk release tension lepas projek dinner aku setel tapi xdapat pergi coz kitorang yang kena tinggal ni ade dinner st john plak... ase nak ponteng je dinner tu..hahaha tapi markah siot..rugi..1o markah 2...xpewpergi sedim nati biar kiteorang plak yang decide tarikh ok.. mana aci dua2 mt xpergi plak..hhuhuhu...


so tinggallah kami berdua , aku n ilham kat puma yang udah sunyi ni dengan kerja yang menimbun..xpew janji ole oleh dibawa pulang okey...xsikit banyak pun xpew ye..hahahaha...

tapi seyes cakap, hati terkilan giler ar xdapat pergi...so bagi mengubat hati yang lara aku ajak ilham p komtar...jooooommmm......

dah lah hati ini cuak...baju dinner aku xsampai kat tangan aku lagi..umi baru pos semalam..waaa nak nangis kalau xde baju nak pakai..waaa..so far backup plan untuk baju xde lagi..ngah menyentalkan otak mau cari baju lain..kat mane atau ngan siape???







No comments: