Monday, April 12, 2010

being a fasilitator

ingat senang ke nak jadi fasi neh??
dulu aku egat senang...
ala kacang je..
tapi haak ajar aku banyak perkara..
kami terpaksa masuk kelas softskill dulu untuk jadi fasi..
macam2 kami berlajar..
nyanyi, menari, menepuk, main dan banyak lagi...
so apa macam?

nervous giler time kena handle satu slot bermain...
face with 118 orang student stpm...wauuuuu
takutnya..
rase kecil dengan mereka dengan terketar2 pengang mikrofon..
tali die aku belit2 sebab terlalu nervous...


dulu aku pun pernah jadi fasi tapi sebab haak terlalu menitik beratkan kesempurnaan, aku jadi nervous..
ok a good experience to me..
owh budak2, mentang2 la akak je perempuan yanhg handle slot ice breaking, korang nak buli akak ye...xpe xpe..uhhuhuuhuh



ok, the best part masa jadi fasi ni...budak group aku sangat menghargai aku dan puji depan audiens yang lain.. ( ok, budak group xwat camni pom ok..)
owh kembang kempis dada dan hidung ku...
malu tapi bangga...tq adik syafiq...
mengantuk pom hilang...
tambah bangga apabila a yoh puji gile2 kat group aku
sebab pandangan, idea, dan isi sangat baik....waaaaa sukernye....

ok adik2..gud luck..akak tunggu di usm...




No comments: