Sunday, April 18, 2010

CONTEST HARI IBU




ok kita sambung yang kita tahan gelak tadi ye...

waaaa dah pandai masuk contest ye skang ni..huuhuh

ni sebab cik punyer blog ni sendiri cik ija yang invite aku masuk contest ni....

ok...saya join ni tau cik ija....huhuhuh...ni contest pertama saya tau....huuhuhuh...

walaupun saya rasa gambar ni xcukup lawa..hhehehehe...(jangan marah umiku) umi tetap jelita dimata klong...huhuuhhu...ada cerita disebalik gambar ni tau...gambar ni diambil lepas umi aku berhempas pulas memulas stereng kereta sebab kereta kancil kami termasuk dalam satu lopak air yang sudah kering...

sebenarnya umi aku baru je dapat lesen...abah aku xsihat jadi kami pom keluar untuk membeli ubat..huhuhuhu...ni kira 1st time umi aku keluar bawak kereta jauh dari rumah...

huhuhu...aku dan 2 lagi adik kat belakang tahan perut nak tergelak sebab umi bawak kereta tersedut-sedut dan 3 4 kali mati ditengah jalan...kami tahan ketawa sebab takut umi terasa (padahal takut umi cakap"korang keluar balik naik bas" hahahaha, xmaulah) kecikkan bagi umi xnampak..hahaha...kami tahan je bila lori dan kereta lain duk hon2....

pas2 xkira lagi berapa lama habiskan masa dalam lopak air yang dah kering tu..berkepul debu bila umi tekan minyak..hehehehe....masa tu muka umi memang xboleh blah la..serius tau tapi kami tetap nak ketawa sampai satu part tu umi cakap korang diam boleh x, umi nak concentrate ni...huhuhuh..kami nak tolong tolak kereta umi xbagi....malu katanya..heheheheh...

akhirnya sampai gak kat rumah, dan disoal siasat oleh abah, apasal lambat ngat, padahal kedai dekat je..heheheeh umi jawablaaaaa..hahahahah..

tapi umiku tetap cool..hehehhe....

sayang sampai mati...

erkk..jangan ketagih contest cam cik fatin sudah la..hehhee

cik nisya saya ingat nak cuti blog cam awak gak tapi awak update,

saya pun update gak la..hehehe

yang lain..jom jom join...

klik here kalau sayang mak..hehehehe











No comments: