Sunday, May 23, 2010

bengang tol!!!



mode : bengang!!!
+ panas2 cam pisang goreng panas....

balik sekolah tadi aku singgah kedai,
nak fotostatkan kertas yang cikgu
pembimbing aku suruh...

hangin tol ngan pak cik kedai fotostat tu..
aku nak fotostat saiz A3 tapi awal2 lagi cakap xboleh buat..
dah xleh buat tu biarlah..
aku boleh pergi kedai lain kan...
tapi dia nak wat gak tapi mulut bising2..
dah la perut aku lapar giler..
xpayah la tambah kelaparan aku neh...
hormat sebab pak cik ni tua je + kawan abah aku...

pastu siap pesan2 lagi kat aku..
lain kali xpayah datang kedai die lagi...
kalau setakat nak menyusahkan die + merugikan die...
ko xpayah pesan la pakcik..
aku memang xnak pergi dah pun..!!!
dah la pesan 3 4 kali..huh

boleh die cakap macam tu...???

die yang xpandai nak buat saiz A3..
macam baru bukak kedai semalam je..
kalau xpandai cakap awal2..

kan xpasal2 aku marah2 ni...
aku just boleh cakap xpe pak cik xpe...dalam hati membara...
kalau aku cukup makan mau bagi lebih kat die neh...
huh....
blah la...

No comments: