Wednesday, December 15, 2010

gambar bercakap banyak...

salam manis tanpa gula ~..
sambil golek2 atas katil + godek2 album, gambar dibawah adalah antara gambar2 dan perkara2 yang amat-manis-tuk-dikenang-sepanjang-bulan-ini...
yeah manis....



cuti 2 malaysia yang syok xhengat....
untuk taun depan punyer program plak sudah elok dicadang + disusun rapi..
tapi adakah aku berpeluang itot sama..? sama2 lah kita lihat...
kita hanya mampu merancang...hukhuk...


cuti2 sem ni adalah bagus untuk menajamkan skill memandu aku...
part kawan ajak keluar, atau p amik n antar adik2 or makcik pakcik nenek ibu2 bapak2 dan semuanya amatlah ditunggu2...
semakin hari semakin bagus2...skang saya sudah-tidak-lagi-fobia untuk wat U-Turn ok...
jadi lawak tuk U-Turn itu sudah basi dan tidak laku lagi sekarang..
hahahhaa...



ini cikgu yang mengajar paper geografi dan paper 202e saya..
wawawa...tq cikgu bid a.k.a kak bid...
nampak-macam-aku-adik-dan kau abang..owh tidak..
nampak macam aku kakak dan kau adik...owh bukan la..
aku adik dan dia kakak laaa...
die cakap babai..sebab pas ni dah xjumpe lagi dah sebab die dah nak p Latihan Mengajar...


yaaahh..ini yang kita mahu...sangat2..!!
tapi pic ni diambil hanya menggunakan kamera Panasonic Lumix DMC-FS5 kesayangan yang sentiasa di bawak kehulu ke hilir berlensakan Leica sahaja tapi is more than enough ok...
waaa siap sebut cap nyer lagi nih...
keghairahan memancar2 ketika menggunakan kedua2 dslr ini...nampak tamak bukan ?..tidak ini peluang untuk mengasah kemahiran namanya....
satu bercap nikon dan satu lagi bercap canon...


yyeyey tanteknyer..
ni dessert yang tini's homemade... cuma aku je yang potong2 n masukkan lam gelas tu...ok yang lain pum kire tolong gak..tapi kat sini aku nak berlagak kit...hahha
kire part serve kasi tantek ni aku yang wat..hahaa...buh leklok lam gelas tu sekali ngan sudu comel bentuk kerang..waaa complete..cam dessert kat hotel je...


owh..ni plak dinner time..makan kenyang2 sampai perut rasa nak meletup2...
bab hiasan untuk mata yang tengok dah superb..rasa? lagi laaa...
aisyah rosli dilindungi oleh crab stick yang mencacak2...


like2 very much tini's colourful rainbow shawl yang sama colour dengan payung yang colourful itu..hahaha...jadi..tini umpama payung kami pada hari itu...hehehe...
woit tinah cacat gambar ak bile ko cenyum cam xikhlas je..hahah


yeeeehaaa skill menlontar bola boling perlu diasah dengan lebih gigih lagi kerana akibat kurang latihan sebelum pertandingan antara tuan rumah dengan tetamu diadakan kami kalah di tempat sendiri..owh sadis dan malu...
tapi inilah satu2 nya peserta di pihak tuan rumah dapat strike..
sekali je pom...hahahhaha...


keinginan untuk mencekik donut tidak dapat tahan lagi...
walaupun perut baru lepas lunch tapi masih lagi mampu menyumbat donut2 diatas...
nampak muka puas hati...?



serta mempunyai sahabat yang xmalu mengajak maskot untuk mengambil gambar...
huu malu den...
yeah..senyum macam darlie..muaaahhhh...

biasenye gambar je yang bercakap..
tapi tuk entri kali nih....ase cam lebih2 plak caption die kan..:p


2 comments:

D.S.R said...

comay sgt2 dah pic dgn camera tu.. ^^ skill ecah tu penting,camera tak penting..lawa pics!!

aisyah said...

hohoh tq dya...

tgh asah skill lg neh..

heheheh...