Wednesday, April 6, 2011

Camping Lagik

salam semua ~

yeeehhaaaa..cerita lama tapi masih belum lagi lagi dipublishkan...blog ini akan diupdate sekiranya aku ada gambar baru..tapi bila gambar yang ada terlebih2 plak banyaknya jadi xsempat mau ceritakan semuanya...

ini cerita lam 2 3 minggu yang lepas...camping kat gua kelam...ni adalah second time...


sebelum hiking bukit tunjuk muka confident dulu...

since gua kelam xboleh masuk sebab tengah renovate sebab hujan jadi bahagian dalam dia rosak teruk jadi kami kena mendaki trek yang sedia ada..tapi serius rasa nak pancit tengah jalan sebab jalan dengan orang yang asyik2 berhenti tengah jalan sebab diorang memang ada penyakit....

so kami hiking guna trek yang mencabar tambah mencabar lagi dengna hujan turun dengan lebat menambah nambah definisi cabaran...


model semata ~
masa hiking tu, rasa respet and tabik spring kepada mereka yang pakai sandal nak pi kelas, pikul beg nak pi kelas, disamping beg2 eco bag dibimbit bersama plus lagi ditambah tabik kepada mereka yang membawa luggage sambil mendaki..serius!! xpernah jumpe..hahaha


okeh hari kedua mau masuk utan yang lebih dalam lagi...


boleh dikatakan jauh jugak la perjalanannya..

sampai sana, kami kena masak untuk dinner...
nasib baik ilmu penuh di dada..


ada yang mempertikaikan gambar aku banyak dalam kamera aku...
pelik2..dah kamera saya kan...


kami masak dalam suasana kedaifan..

guna kayu sebab sudip...


adik pandai masak...

abang pun pandai masak...

guna daun pisang sebagai pinggan..
menu pihak lawan yang paling best !!!
.....
ikan kering bakar dengan lilin..hehehe... rasa makan krayon..sorry...hahaha

malam pula ada night walk...
terjerit2 la kamoo semua sebab pacat2 berkeliaran...



ada yang jumpe pokok anggur tapi sebenarnya.. kelapa sawit..

ada yang jakun dengan pokok getah..

gambar group sebelum pulang semua...

tapi kena hiking lagi laaa...


selamat sampai..time ni kaki semua tiba2 jem..

No comments: