Monday, June 13, 2011

fenomena nora elena

salam semua...
cuti 2 nih dari xwat ape bek tengok tv kan.. aku dah boleh hafal dah intisari rancangan kat tv nih...adui berlemak je tertongek depan tv..

woot woot ade orang tengok x?

dulu, aku pernah dok giler ngan citer adam maya~ tiap2 petang mesti tertonggek depan tv kat bilik tv tu.. berebut dan rela pergi tengok sorang 2, xde kawan teman...gigih weh...kalau xsempat tengok download kat tenet..dah abis tengok, ulang lagi...pahtu tangkap leleh ngan lagu soundtrack die tuuu....pastu malam2 duk berangan nak dapat suami cam Adam.. hari2 tengok cite tu dok kutuk si Dani tu..

sampai bila Sein si watak Adam tu bercerai ngan bini die, aku ngan rela je backup si mamat nih, jadi busybody lak hal rumah tangga kelambu orang nih...huh, dasyhat sungguh penangan cite drama melayu..

skang ni timbul fenomena baru..Nora Elena...kalau tengok kat page Nora Elena kat fb nih, adui...semua duk berangan dapat laki sweet giler badak cam si Seth Tan tuh... kawan2 aku yang lame xcontact plak sibuk duk tanye aku ade ke novel yang dorang adaptasi tu....hohohoh hebat2.. dah la cite kul 7-8.. kejar semayang maghrib time iklan jew...

tipikal drama melayu mesti ade anak orang kaya, kete mewah2, rumah banglo, kolam renang, hero hensem, sweet, baik, xde cacat langsung, heroin cantik, lemah lembut, pahtu dialog lebih kurang..." papa mahu kamu warisi perniagaan papa,,,bla bla..." hahahah...cliche..

novel pun lebih kurang je sekarang....cite kawen paksa lama suka...susah nak cari watak yang xhensem, bodoh, xcantik, xlawa..semuanye perfect...

Terfaktab - See.. nak lelaki handsome, sanggup bagi card credit dia untuk lu orang shopping, sanggup batalkan appointment business juta juta *sambil berdiri tepi kolam bagi ikan makan*, sanggup stay kat rumah sebab lu orang sakit perut, mungkin ada satu dalam sejuta. (merujuk kepada Seth Tan) Haha....


Miss Geli aka Kak Nowa - siap wat bantahan lagi nih...

tapi..damn aku tengok gak..hohoho...

No comments: