Monday, August 1, 2011

Promote bisness


salam semua? macam mana dengan cuti anda? cuti aku? ohsem.. oh yeah sambil2 goyang kaki menunggu kalau2 ada kerja kosong datang bergolek kat kaki ni, baik manfaatkan cuti dengan perkara yang berpekdah sikit.. jadi...aku tryla cari pendapatan sampingan menggunakan kepakaran, kepandaian, kreativiti, kesabaran bla bla...yang ada...


meet my assisstant that day..

credit to our little customer...

jadi...tercetus la idea nak berjinak2 dengan craft...salah satunya ialah felt craft...bukan nak sibuk2 compete bisness orang lain...sekadar memeriahkan lagi dunia seni ini..oh yeah...saya budak baru belajar..kalau salah tolong tunjukkan ye...

mulakan bisness dengan orang sekeliling anda ok..betul! family perlu sokong bisness adik beradik kan...jadi abah aku tawarkan tempat untuk menjual ait tangan aku yang xseberapa ni kat IPG beliau..hohohoh cam karangan sudaa...memang kena time la sebab time tu budak baru daftar masuk.. jadi aku start menjual untuk 1st time masa hari pendaftaran tula..

dah lama dah start bisnes ni, tapi skang baru de mase nak promote kat blog..hohoh..so kawan2 blogger jom support sy kat page nih...



tima kasih daun keladi, kalau boleh support la lagi...




No comments: