Sunday, March 21, 2010

lekat badi ke...

xtau la..aku baru je perasan..kalau nak dinner je mesti aku akan ada masalah terutamanya baju...okey meh kite story kit..

Align Centerdinner baju stjohn..xde pom..last minit pinjam ngan wahida..tapi aku nampak gemuk ngan baju die tu..xsuke langsung... pas tu kasut yang aku pakai time tu la die gatal nak tercabut..bengang x..bengang la...
ngan tudung yang last2 minit xjadi..masa rehearsal kat bilik elok je...huh...



dinner haak sem lepas:
aku jadi ajk protokol so kena jadi pengiring dan pegang bunga manggar..itu x jadi masalah tapi masalahnya bila bajunya xlawa langsung..seyes..xgurau pum..mungkin aku xcukup lawa untuk baju tu atau baju tu xcukup cantik untuk aku..ahaks..

baju yang bodoh bagi aku..coz kain kena ikat sendiri, baju lak putih, kena tight in lam kain n tudung kena masuk dalam serta kena pakai rambu2 kat depan yang dah rongak sedikit..bodoh kan kan...rasa macam maskot je malam tu..aku boikot ngan x makan langsung n diam je serta duk kat belakang stage...
nak tunjuk gambar pum malu..bukan au nak amik gambar sangat pom ngan baju lawa tu..orang len yang amikkan...
walau orang len kata lawa tapi aku tak...

dinner haak sem ni :
sebab sibuk ngat duk uruskan projek ni sampai nak beli baju pom xsempat nak beli..pom last minit gak p beli tapi yang xboleh nak blah tu ade 2 orang lagi baju sama ngan aku...malu kan asenye..huhu..macam..gambar ade lam entry sebelum ini..

dinner st john sem ni..
xpayah nak cerita banyak2..dapat baju baru tu pom pejam mata aku beli..tq kepada yang memuji bajuku..penting ni coz confident level aku menurun sebab baju asal xsampai...nati upload len kali gambarnya..

ke memang aku ni ditakdirkan xboleh pergi dinner..huhuhuhuh..baik candle light dinner ngan pak we je kalu gitu kan...










No comments: