Saturday, March 20, 2010

saya xsuke..

saya xsuker bila benda jadi macam ini.mesti orang sume egat ni benda kecik tapi bagi saya ini perkara besar...apa dia? xpaham? saya xde baju untuk dinner stjohn saya..petang sehari sebelum kejadian, baju saya difahamkan akan sampai tAPI ia tidak berbuat demikian..saya rasa baju saya terangkut kat pejabat desa restu... saya memang bengang tak tipu langsung.. sebak rasa bila bercakap dengan umi dan abah saya kat telepon...pas tu orang nak wat camne..

saya nak marah sapa? cuba cakap?
kat tukang jahit kami, mak cik yani..sebab lambat jahit baju saya yang xberapa nak vogue tu...
atau kat mak saya sebab lambat hantar kain kat mak cik yani...
atau abah saya sebab lambat hantar kat pejabat pos?...
atau kat pemandu lori barangan pos express yang bawak lori lambat...
atau mak cik kat pejabat restu yang lambat buat keje....
atau saya yang terlambat segala-galanya...

bagi saya ini perkara penting..
saya dah berhabis duit walaupon sikit untuk baju itu tapi xdapat dipakai pada masa yang sepatutnya..
terus saya xde mood untuk malam tu..
saya turut merosakkan sebahagian besar mood sahabat-sahabat saya dengan muka saya yang dah xberapa nak cantik ni dengan tambahan masam campur bengang ini..
maaf sahabat sahabat..
cubalah berada di tempat saya..huhhuuh

semalaman saya menangis sambil menyental idea untuk cari backup plan..
pinjam..sewa..hutang..curi..mixed n match tapi last sekali BELI YANG BARU jugak jadi pilihan..
tapi bulan ni bajet banyak lari..
lepas ni terpaksalah guna biasiswa PA&MA...
CONFIRM..
saya bukannya nak mencampak pada malam itu tapi hanya nak bergaya dengan baju baru walaupon baju tu xlawa sangat!!!

p/s: daa dapat baju baru..tapi mood masih lagi terkilan..terima kepada:
tinah : sebab bawak aku pergi beli baju baru
ilham : sebab cuba cari baju untuk dipinjam
nisya : sebab sibuk cuba call akak saujana tu..
fiq : atas keconcernan suruh aku cenyum ..tapi xboleh la..arini senyum
saya mahal sikit..huhuhu
fatin & tini : sebab offer baju kt aku..






2 comments:

Anonymous said...

alala.kesian nya kak.
wokey meh bha.ayu gitu.
tetap cantik meh.
hee.

aisyah said...

hhhahh anik..baju last minit..
pergi beli dengan
muka baru lepas menangis...