Saturday, March 13, 2010

saat itu telah berubah...


aku pernah merasa detik itu, saat itu, perasaan itu dan tempat itu...
masa interview exco baru, masa berdebar nama disebut, masa berpeluh bagi ucapan promote diri, masa ketar setelah terpilih...daa rase semua tue..



so. hari ini agm stjohn..gud luck for new exco...family exco is the best...
aku enjoy keje ngan korang sume...walaupun ada bergaduh sebab :
masing2 xmau basuh bandage busuk,
gaduh sebab last minute cakap nak pinjam barang,
ade yang mengelat time aku nak kira stok stor,
time aku sibuk2 menyibuk kat latihan at ( sebab suke jadi casualty)
meeting y selalu drag masa,
xde ore sangat nk tolong aku wat doh n darah
kadang2 bengang dengan Looi PoKeow yang selalu blur..
hahahaha..



so sekarang dah xde masa nak:
-betulkan kesalahan tatabahasa dan sebutan Looi yang terlalu teruk seperti
pengumunan hahahah...

-xdapat nak dengar fiq yang akan explain sesuatu kat kitaorang sampai aku yang bengap ni faham sebab kitaorang xfaham apa yang Looi cakap,, means tahat... (trademark fiq)...

- xdapat lagi nak gelak kat Karen yang kadang2 tiba2 mencelah dengan lawak dan ideanya yang bodoh ditengah kitaorang kalut2 nak habiskan meeting cepat2..selalu kena booo...hahaha

-shan yang xjadi ngan param..hahaha gosip2x....

-xdapat lagi kot nak dengar Penny mengarut benda2 yang 18sx..gstk la you ni...
nine nine r u ok...hahahha.....pm xdapat nak main dengan rambut penny yang dia perasaan lawa..dah la pernah kena gelak kat kitaorang sekelas sebab cuba try fesyen rambut yang terbaru...seminggu xabis..last2 tukar bqlik fesyen..hahahaha..

dooommmm y asyik berkira je ngan duit..hahaha

nisya...ahahah nti i create entry khas 4 u ok... tq 4 everything....

irene y selalu gne bhasa baku nya...i m sory..pose gedik dari irene..

zhuwei..our little sis..i m proud of u..age doesnt matter ok...

fatin...ni pom kadang2 bengang gak ngan mulut die y pot pet....but love u...

syikin....suke usik die..die memang blur gler la..cam ne la ko leh jd exco..hahaha jahat gler ak cakap cam 2...

tini...memang ko patut guide syikin..hahaha

yuni y akan menangis klu tempah bilik kuliah tapi xdbuka..hahhah comel...

tinah.. yang asyik mengeluh je nak letak jawatan..serabut aku dengar...

afiqah!!! ask y cengil.hahahaa bekeng, garang hahahah tapi ur very good....

sape lagi yang aku lupa kalau x meri..hahahaha....sory aku selalu je wat silap masa tanda tugas pejabat...ko dahcukup2 masak daa ngan aku kan...hahaha

last aku!!! kadang2 best je wat keje sk ni tapi kalau kena push ngan ado 2 yang buat aku bengang tu....haahha i hate it but love it so much...


skang kite dah retired....hope we can hang out together again..love u all more than i love my full u...hahahha....











No comments: